تكلیف مردم در شرایط فعلی، حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات است
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی كل كشور،حجت‌الاسلام و المسلمین 'مصطفی پورمحمدی'در نشست هفتگی با كاركنان این سازمان، افزود: نفس حضور مردم در صحنه ،دشمن را ناكام می كند.

وی با بیان اینكه‌ انقلاب اسلامی شجره طیبه است افزود:دنیا از ایستادگی جمهوری اسلامی ایران مقابل استكبار درس گرفت.

این مقام قضایی با اشاره به مخالفت دوباره روسیه و چین با قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل علیه سوریه گفت:تعابیری كه آمریكایی‌ها مقابل این اقدام روسیه و چین داشتند نشان‌دهنده خوی استكباری آن‌ها است.

پورمحمدی ادامه داد: هم اكنون شاهد هستیم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریكا در حمله به ایران و ترور دانشمندان هسته‌ای ما مسابقه گذاشته و در این زمینه برنامه‌های گسترده‌ای تدارك می بینند.

وی تصریح كرد: این شرایط نشان می‌دهد جمهوری اسلامی ایران مسیر خود را به درستی طی می كند و تشدید كینه‌ورزی دشمن با جمهوری اسلامی ایران نشان‌دهنده قدرت، سلامت و استواری ما است.

رئیس سازمان بازرسی كل كشور با طرح این سؤال كه حال چه باید كرد كه زهر كینه دشمن كمتر به ما آسیب برساند، گفت:برای این‌كه چگونه بایستیم تا دشمن به اهداف خود نرسد، قرآن تعابیر مختلفی دارد؛ یكی از تعابیری كه خداوند به كار می‌برد، تعبیر تقوا و ایستادگی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه اخیر مواضع قاطع، محكم و صریحی علیه دشمن گرفتند، ایشان خیلی محكم اعلام كردند كه جمهوری اسلامی ایران جلوی استكبار را خواهد گرفت و اجازه نخواهد داد صهیونیست‌ها به میهن ما تجاوز كنند، این، قول سدید و محكم است.

وی با اشاره به تعبیری از امیرالمؤمنین(ع) مبنی بر اینكه‌ وظیفه مردم همراهی با رهبرشان است گفت: مردم نیز باید ولایت خودشان را همراهی كنند، این تكلیف مردم است.

اجتمام **1313**1580





:: برچسب‌ها: آسیا , تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: